Lifestyle and beauty blogger

sobota 10. mája 2014

5 of April


Ahojte, dnes tu mám pre Vás moju aprílovú 5-ku :) Avšak len 3 sú novinky, zvyšných 2 obľúbencov mám už dlhšiu dobu a teraz som sa k nim vrátila :) Takže môžme ísť na to.

Začnem telovým sprejom Victoria´s Secret. Fialový Love Spell mám už dlhšiu dobu a až na krátku výdrž som s ním bola naozaj spokojná. Preto s prichádzajúcou jarou, keď počas dňa nemám chuť na ťažké parfémy, som chcela rozšíriť svoju zbierku týchto jemných sprejov. Voľba padla na Pure Seduction. Poviem Vám úprimne, že som si ho (tak ako predchádzajúci Love Spell) objednala na základe recenzií na internete a obrovskej predajnosti. A urobila som dobre. Pure Seduction je sladučká a celkom výrazná vôňa, ktorú som ale na prvé privoňanie mala problém identifikovať. (Naopak Love Spell ma hneď ovanul jednoznačnou vôňou čerešne a broskyne.) Pure Seduction by mala voniať po červených slivkách, frézii a melóne. Do nosa mi najskôr udrie sila vône (je naozaj výrazná a neviem ako to lepšie nazvať :D ), hneď potom ale pocítite jej svieži ovocný tón. Výdrž je nič moc a ja sama ju cítim len chvíľku po tom, ako ju použijem, ale tak to mám aj pri parfémoch a Vaše okolie ju bude cítiť približne 1-2 hodinky. Ak poznáte telové spreje z Avonu, určite viete o čom hovorím. Krátka výdrž mi ale vzhľadom na cenu (cca 9 €/250ml) a jedinečnú vôňu nevadí, preto mám už 4 "hmly" :D a plánujem si objednať ďalšiu. Uvažujem nad Amber Romance a Mango Temptation, ale ak by ste pre mňa mali nejaké odporúčanie, budem rada ak mi dáte vedieť v komentoch :)

Pokračujem dvoma výrobkami od MUA. Ošiaľ Make-up Academy ma prepadol cca pred rokom a vzhľadom na to, že som značku dovtedy nepoznala a zistila, že predáva dekoratívku za ceny, ktoré sú často nižšie ako napríklad pri Essence, naobjednávala som si toho dosť :D Bohužiaľ, prvotné nadšenie vystriedalo tak trochu sklamanie. Dobre, neoznačila som hneď všetko za prepadáky, ale dobrú polovicu z toho, čo som objednala áno. Všetkým výrobkom som s odstupom času dávala ďalšie šance, a nakoniec sa vykryštalizovalo niekoľko výrobkov, ktoré si zaslúžia veľkúú pochvalu. Patria medzi ne rúže (tie mám v odtieni 3 a 14) a za cenu £1 je to totálna pecka. Dnes Vám ukážem odtieň 14, ktorý je podľa mňa najdokonalejšia nude farba, ktorú som doteraz stretla :) Rúž má perfektnú krémovú konzistenciu, napriek tomu ho len tak, do pol hoďky nezjete. Jasné, že to nie je long-lasting, ktorý prežije 3 kávy, obed aj dezert. Výdržou ho radím do lepšieho priemeru a vďaka jeho super konzistencii ( a aj farbe), si pery dokážem "obnoviť" aj po slepiačky.

Druhým produktom od MUA je highlighter Undress Your Skin (£3). MUA je známa svojim kopírovaním high-endových bestsellerov. Pri pohľade na tento highligher si určite všimnete jeho podobnosť s MAC Extra Dimension Highlighters. Pri cene už o podobnosti určite hovoriť nebudem, pretože za cenu highligheteru od MAC, si tých MUA kúpite presne 10 :D Dobre, viem, že MAC výrobky, najmä tie púdrové sú vyhlásené svojou "nezničiteľnosťou", ak však práve nemáte zbytočných cca 30 eur, MUA Undress Your Skin Vám určite urobí dobrú službu. Má veľmi peknú perleťovú farbu s ružovým nádychom, ktorá pristane všetkým typom pleti a zostane tam, kde ho nanesiete, takže ak si trošku dáte pozor, určite nebudete vyzerať ako discoguľa :)
Ak sa teda chystáte na objednávku MUA, tieto dva produkty Vám 100% odporúčam :)

Ďaľším objavom je linka Eye Duo, od LOOK by Bipa (2-3€) , ktorú logicky zoženiete v rakúskych Bipa drogériách :D Dlho som hľadala linku, ktorá nevyschne po dvoch použitiach, má pevný hrot a nemusím sa báť, že ju budem mať po hodine rozmazanú až na čele. Táto linka všetko spĺňa a na jej druhom konci nájdete ešte čiernu kajalovú linku. Ja len dúfam, že to nebola limitka a v Bipe ju klofnem aj nabudúce :)

No, a konečne posledným je tento krásny bledoružový Barbie lak, na ktorý som natrafila náhodou v drogérii Tevos. Značka Juli Rosse Vám bude možno rovnako neznáma ako mne, ale farby lakov má naozaj super. Výdrž zhodnotiť veľmi neviem, pretože všetky laky používam až na gél a zrovna tento mám už presne 10 dní :)

A čo robilo v apríli radosť Vám? :)


8 komentárov:

  1. Spreje Victoria Secret už chci dlouho vyzkoušet, asi si je konečně objednám! :) Super článek

    http://nikakaworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, otázočka, odkial si prosím ťa objednávala mua veci? Dosť som si na nich fičala v Anglicku a rada by som si ich pripomenula aj tu. Aj tá VS voda by ma zaujímala ak to nie je tajomstvo ovšem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj :) MUA objednávam priamo z ich stránky http://www.muastore.co.uk/ , zasielajú celosvetovo a VS z parfums.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dakujem krásne a btw supiš blog ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj! Skvely blog ,len tak dalej! :)
    Ja práve teraz čakam kuriera ktory mi donesie VS Pure Seduction a Love Spell !!!:)) Som moc zvedavá na vône :)
    Norina


    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem krásne :)
    Norina, potom daj vedieť ako sa Ti páčia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj Patricia! :) Nuž obidve VS je super,ale asi Pure Seduction trošku je lepšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj Norina, aj mne sa páčia obe a Pure Seduction ešte o trošičku viac:)

    OdpovedaťOdstrániť

© 2011 Delightful, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena