Lifestyle and beauty blogger

nedeľa 19. októbra 2014

5 of September

Ahojte, dnes tu mám pre Vás moju najobľúbenejšiu jesennú kozmetiku za september :)

The Balm - Hot Mama
Na nejakého krásavca od The Balm som sa chystala už dlllho, ale stále som sa nevedela rozhodnúť, ktorý výrobok vyskúšam ako prvý. No a koncom augusta padla voľba na tento krásny blusher Hot Mama. Všetky The Balm produkty majú super retro dizajn, obaly sú síce papierové, ale kvalitou a zrejme aj odolnosťou predbehnú veľa (najmä) plastových kolegov. Navyše skrývajú aj praktické zrkadielko. No ale aby som sa dostala aj k lícenke :) Hot Mama je jednoznačne najkrajšia akú som doteraz mala. Na pleti zanecháva krásnu broskyňovú farbu so zlatým shimmerom, ktorý sa síce hodí viac na leto, ale do Hot Mamy som natoľko zaľúbená, že odkedy mi dorazila, používam ju každý deň :) Pigmentácia je naozaj dobrá a treba dať aj trošku pozor aby ste to pri aplikácii neprestrelili. 8 hodín zvládne bez porušenia, potom začne trošičku strácať na sýtosti, ale nijak tragicky. V kombinácii s jemne vykonturovanou tvárou Vám vykúzli efekt naozaj ukážkovej a rozžiarenej pleti ako z reklamy. A Hot Mamu rada používam aj ako očný tieň :)

Catrice Ultimate Shine - 170 Play The Plum
Už takmer rok ma láka známy rúž Rebel od M.A.C.-u, avšak odvtedy som sa v žiadnej M.A.C. predajni neobjavila. Zato som objavila túto krásku od Catrice, ktorá ma pre mňa ideálny odtieň na jeseň-zimu, keď sa už sýto ružové a koralové pery veľmi nehodia. Konzistencia je tak akurát krémová, výdrž takisto slušná a červeno-vínová farba je momentálne u mňa top. Takže keď budete najbližšie v DM, hoďte po ňom očkom :)

Maybelline Color Tattoo - 70 Metallic Pomegranate
Pokračujem ďalšou burgundy farbou, tento krát ide o očný tieň Color Tattoo. S niekoľkými CT odtieňmi som mala menší problém, kvôli konzistencii, ktorá bola akoby uschnutá a na viečkach sa "zgrcávala" :D Pri Metallic Pomegranate sa tento problém  našťastie neopakoval a ja sa môžem tešiť z tejto nádhernej vínovej farbičky, ktorá vyzerá super aj samostatne, na celom pohyblivom viečku, ale dá sa veľmi dobre kombinovať a prelínať aj s inými tieňmi :)

NYC Smooth Skin Perfecting Primer
Zopár podkladových primerov som už vyskúšala a všetky boli na ***** :D (Až na Dermacol Satin Base, ktorý ale nemôžem používať dlhodobo, pretože už mi zopár krát po niekoľkodňovom používaní na pleti zanechal krupicu) Tento od NYC tiež určte nie je najlepší, ale aspoň vcelku plní svoju funkciu. Obsahuje jemné trblietky, ktoré napočudovanie nevytvárajú efekt psích guliek :D ale len jemne "rozsvieti" pleť :) Ak správne odhadnete množstvo, odvďačí sa Vám tým, že následne aplikovaný make-up dlhšie udrží na svojom mieste. Prvé 3 razy sa mi ale stalo, že som si na tvár naniesla primeru viac než bolo treba, čoho výsledkom bolo žmolkovanie make-upu a jeho lesk nezakryl ani môj najlepší kórejský púder :) Tento primer teda neurazí, nenadchne, ale spomedzi drogérkových kolegov ho radím medzi tie lepšie.

Catrice Intense Wet&Dry - 010 Black or White Swan
Na tieto tiene som natrafila pri výpredaji Catrice, takže ma vyšli len niečo okolo 2-3 eur. Čierne tiene veľmi nepoužívam, preto jediné ktoré mám sú z NAKED paletiek a tie sú natoľko pigmetované, že sa ich až bojím používať :D Tieto Catrice sa dajú pekne vyblendovať do šedej, vďaka trblietkam majú pekný lesk a hodia sa najmä v tie rána, keď máte málo času a potrebujete rýchlo a jednoducho zvýrazniť oči :)
A aké kozmetické novinky máte Vy? :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

© 2011 Delightful, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena