Lifestyle and beauty blogger

nedeľa 18. mája 2014

3 vlasové zázraky, ktoré žerie celý svet

Ahojte, dnes tu mám pre Vás recenzie na 3 produkty na vlasy, ktoré sú hádam najznámejšie a do nebies ich vychvaľujú všetky známe blogerky. Okrem toho, že majú tieto produkty dokonalú PR reklamu, majú spoločné ešte niečo. U nás na Slovensku sa len tak bežne v drogériách nepredávajú (Aussie sa začal predávať len nedávno) a ich krajina pôvodu je veeľmi ďaleko od Európy, čo pre nás ešte viac zvyšuje ich exkluzivitu. Ja som tieto tri výrobky testovala naozaj dlhý čas, takže ak ste zvedaví na môj názor, čítajte ďalej :)

Macadamia Deep Repair Masque
Cena/objem: 250ml / 18.50 €
Krajina pôvodu: USA
Vôňa: profesionálny kadernícky prípravok s cukríkmi
Konzistencia: hutná pasta
Po tejto hĺbkovo ošetrujúcej maske som pokukovala už veľmi dlho a stále ma odrádzala cena. Oficiálne zastúpenie značky Macadamia predáva tento produkt za 26 eur, čo je podľa mňa na vlasovú masku celkom šleha. Preto som asi štvrť roka brúzdala všemožné slovenské aj zahraničné e-shopy, až som ju nakoniec zohnala za cca 16 € (rada by som Vám povedala z akej stránky som masku objednávala, ale musím sa priznať, že som totálne zabudla :D). Na parfums.sk masku zoženiete už za 18.50 €, čo je celkom dobrá cena. No ale prejdime k maske. Pri podobných produktoch, na ktoré počúvam samé ódy a čakám na ne relatívne dlhý čas, mám celkom smolu. Pri prvých pár použitiach som ešte opantaná prvotným očarením, pri 3.-4. použití sa však produkt reálne vyfarbí a ja som častokrát sklamaná. Pri tejto maske sa vďakabohu žiadne sklamanie nekonalo a ja som z nej po každom použití nadšená, ako keď ku mne čerstvo dorazila.
Čo robí s vlasmi: Táto maska vlasy okamžite skrotí a zanechá ich krásne vzdušné, čo je pri vyživujúcich maskách dosť nevídaný jav. Samozrejme, že vlasy nezacelí mechanicky a doteraz "metličkové" vlasy sa zázrakom nezacelia do krásnej, nepoškodenej štruktúry. Tu pomôžu už len kadernícke nožničky. V čom Vám ale táto maska pomôže je "zacelenie" na olejovej a chemickej báze, čiže dočasné zacelenie. Pre Vaše vlasy to bude znamenať, že naozaj poškodené vlasy budú na pohľad vyzerať zdravo a poškodené vlasy už nebudú robiť šarapatu a pomáhať ničeniu doteraz zdravých vlasov.
Ak teda nepoznáte vlasový domino efekt: ak čo len 1/20 Vašich vlasov je suchá a viditeľne poškodená, treba zakročiť, pretože zničené vlasy sa zamotávajú a následne trhajú a poškodzujú aj zdravé vlasy.
Macadamia maska Vám teda zanechá krásne zdravo-vyzerajúce a naozaj vzdušné vlasy. Bonusom je dlhotrvajúca príjemná vôňa
Verdikt: Moje vlasy ešte nič lepšie "nejedli", a keď masku miniem, určite si kúpim ďalšie balenie.
 

Aussie 3 Minute Miracle
Cena/objem: 250ml / 7€
Krajina pôvodu: originál Austrália, v súčastnosti značku vlastní koncern Procter & Gamble (USA)
Vôňa: brutálne žuvačková
Konzistencia: niečo medzi kondicionérom a maskou
Značku Aussie pozná určite každá z Vás, ktorá sa aspoň trochu zaujíma o vlasové "trendy" nielen u nás, ale aj vo svete. Na Slovensku sa Aussie predáva od jesene minulého roka v DM-drogériách. Značka má v repertoári šampóny, kondicionéry, masky a po novom aj ošetrujúce spreje. No a bestsellerom je práve 3 Minute Miracle. Preto som poň bežala hneď ako sa dostal na pulty.
Čo robí s vlasmi: V prvom rade čo robí s Vašimi čuchovými bunkami, pretože 3MM je doslova voňavá bomba (teda, ako pre koho vôňa/smrad :) ). Takže 3MM Vám naskôr žuvačkovo vyrazí dych, čo je podľa mňa celkom vydarený marketingový ťah, pretože kým vôňu predýchate, budete na objektívne posudzovanie kvality produktu ešte stále omámení :) Preto som pri prvých pár použitiach bola naozaj spokojná. Potom som si uvedomila, že táto maska (či vlastne kondicionér) s mojimi vlasmi nerobí nič extra. Silikónmi nabitých masiek, za niekoľkonásobne nižšiu cenu, nájdete v drogériách viac než dosť. Mojim problémom sú zničené a suché končeky, nie tvrdé a neskrotné vlasy, ktoré stačí dostatočne uhladiť.
Verdikt: 3 Minute Miracle ma bohužiaľ neočarilo natoľko, aby som si ho kúpila za plnú cenu- cca 7 €, znova. To ale neznamená že zatratím všetky Aussie produkty (nové ošetrujúce spreje ma celkom zaujali, tak možno vyskúšam). Ak máte tvrdé a nepoddajné vlasy, ktoré túžite len skrotiť a uhladiť, chcete vyskúšať niečo nové s legendárnou vôňou a nevadí Vám o niečo vyššia cena, vyskúšajte. Ak máte ale zničené vlasy, ktoré potrebujú regeneráciu, zrejme budete sklamané, tak ako ja.

CHI Silk Infusion
Cena/objem: 150ml / 25 €
Krajina pôvodu: USA
Vôňa: luxusná retro pánska kolínska (túto vôňu buď milujete alebo nenávidíte)
Konzistencia: olejček
Čo robí s vlasmi: Tento prírodný hodváb obohatený o množstvo vitamínov a proteínov sľubuje kompletnú regeneráciu vlasov, lesk a mäkkosť bez zaťaženia. Musím sa priznať, že prvých párkrát som bola na tento produkt dosť nahnevaná, pretože mi čerstvo umyté vlasy doslova zamastil. Vo výsledku boli moje vlasy veľmi splyhnuté, beztvaré a už vôbec nepôsobili zdravo. Dôvodom bolo, že som dávku trochu prepískla. Takže odkedy som sa naučila, že na moje konce postačí mini kvapka tohto olejového zázraku, nemôžem naň povedať jedno krivé slovo. Okrem toho, že vlasy uhladí, zacelí, dodá im pekný lesk ( a pre mňa aj krásnu vôňu), Vám v konečnom dôsledku vlasy ani neumastí na zmoknuté kuriatko. Zároveň vlasy extra hydratuje a pôsobí ako silná ochrana pred tepelnou úpravou.  Jedinou nevýhodou je, že takto upravené vlasy už nemáte šancu nakulmovať, pretože vlasy sú naozaj "napité" týmto olejčekom a nedokážu udržať lokničkový tvar.
Verdikt: Ak Vaše vlasy trpia nadmerným vysušením a naučíte sa, aké je pre Vaše vlasy ideálne množstvo, nebudete ho volať inak, než zázrak.

Mojim osobným víťazom je určite Macadamia Deep Repair Masque, maska, ktorá je to najlepšie, čo moje zničené konce doteraz stretli. V tesnom závese je Silk Infusion od CHI, ktorý je hydratačnou bombou, ale moje vlasy po ňom nie sú také vláčne nadýchané ako po Macadamii. No a sklamaním je pre mňa Aussie 3 Minute Miracle, pretože sľubovaný zázrak sa u mňa určite nekonal.

Ako ste na tom so "zaručenými zázrakmi" Vy? Poznáte niektorý z týchto produktov? :)


2 komentárov:

  1. vyskusaj gestil wonder masku...odporucam...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Áno poznám Chi produkty, mám od tohto olejčeka až po kondicionéry a šampón a v kombinácii so žehličkou Chi je to zázrak….mám nepoddajné kučerave vlasy a zatial bolo toto najlepšie čo som vyskúšala a to si žezhlím vlasy šesť rokov :)

    OdpovedaťOdstrániť

© 2011 Delightful, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena