Lifestyle and beauty blogger

piatok 4. júla 2014

Highligh it! Rozjasňovače

Ahojte, dnes pokračujem článkom o mojich obľúbených rozjasňovačoch :)

Viem, že rozjasňovače nie sú až tak úplne bežnou súčasťou každej kozmetickej taštičky ako je to napríklad pri make-upe, maskare, púdri, atď. Dôvody sú podľa mňa dva. Tým prvým je ich nedostatočný výber v našich drogériách a druhým, že sa ho bojíme, resp. nevieme ho dobre používať. Pri troche snahy však dokážete oba problémy veľmi ľahko vyriešiť a svoje líčenie ním pozdvihnete o level vyššie :)
Zhodou okolností sú moje 4 rozjasňovače len od dvoch značiek. 
Dva MUA sú pudrové a dva F&F sú tekuté.

Začnem teda mojím asi najobľúbenejším. MUA Undress Your Skin (£3) som Vám spomínala už v inom článku a po prvých použitiach som z neho vôbec nebola nadšená. Chcelo to len cvik, dobrý štetec a ja ho teraz používam takmer dennodenne. Jeho veľkou výhodou je, že napriek jeho nízkej cene takmer vôbec nepráši, čo je pri rozjasňovačoch celkom kritická vlastnosť. Má perleťovú farbu s pekným ružovým tónom, no a nakoniec má akurátny shimmer. Takže ho po nanesení nebudete na pleti hľadať, ale na druhej strane sa nebudete lesknúť na druhý koniec ulice. Nanášam ho RT Setting štetcom, s ktorým je to záležitosť 30 sekúnd a výsledok stojí za to.


Druhým MUA rozjasňovačom je Shimmer Kisses Bronzer (£3). Áno, zase výrobkom mením ich pravý účel, ale čo by ste Vy robili s bronzerom, ktorý okolo svojich kolegov chodil 100km okolo a jediné čo z neho vydolujete sú trblietky? :D Svoju novú úlohu síce splní, ale vadí mi ako práši. Neohúri, neurazí a ja Vám ho teda odporúčať nebudem. Ak sa ale medzi Vami nájde niekto, komu doma tiež leží zapadnutý prachom, skúste ho využiť podobne ako ja ;)
A znova prejdeme k výrobkom, ktoré sa za seba rozhodne hanbiť nemusia. Neviem, či ešte niekde zoženiete kozmetiku F&F, ak by ste však na ňu narazili, určite Vám odporúčam Galaxy Glow Highligher. V krásnom kelímku je 11g krémového "zlata", ktoré neminiem asi najbližšie 3 roky :D Má super konzistenciu, ktorá sa Vám neroztečie po celej tvári a sa dá pekne roztrieť do stratena. Na prvý pohľad v kelímku má klasickú perleťovú striebornú farbu, na pleti má ale zlatavý odtieň, ktorý oceňujem hlavne teraz v lete. Nanášam ho najskôr malým štetcom na očné tiene a po pleti potom jemne rozklepem prstami a okraje rozblendujem. Oproti MUA Undress si ale musím dávať väčší pozor, pretože je oveľa viac pigmentovaný a trblietavý, tým pádom to môžete ľahšie prepísknuť :)
No a posledným je F&F Galaxy Shine Highligher, ktorého slovenský preklad znie: Rozjasňujúca podkladová báza. Verte mi, toto je ozajstný plnohodnotný highlighter, ktorý keby ste použili na celú pleť, leskli by ste sa ako psie guľky :D Oproti Galaxy Glow je viac tekutý a menej trblietavý a povedala by som, že je to tekutý bratček MUA Undress. Je vhodný ak s rozjasnovačmi chcete začať a bojíte sa prehnaných trblietok. Má praktickú a hygienickú pumpičku, s ktorou sa dá množstvo dobre regulovať a na pleti vrstviť:)

Ak by som mala vybrať víťaza, bol by ním MUA Undress Your Skin, kvôli ľahkému používaniu a jeho univerzálnej farbe :)

Používate highlightery aj Vy? Ak áno, odporučili by ste mi nejaký? :)



1 komentárov:

© 2011 Delightful, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena