Lifestyle and beauty blogger

piatok 18. júla 2014

Moji kórejskí favoriti


Ahojte, dnes Vám predstavím moje najobľúbenejšie kórejské kozmetické prípravky, ktoré odporúčam všetkými desiatimi, takže sa pripravte na naozaj veľkú vlnu chvály :D 

Už druhú zimu bol mojím verným pomocníkom SKIN79 Pink BB cream, ktorý má šedý podtón, a ten potrebujem len vtedy, keď má moja pokožka najbledší odtieň. Takže s prvými slnečnými lúčmi, ktoré síce pomaly, ale isto opaľovali moju tvár, som potrebovala nájsť adekvátnu náhradu. A tak som skúšala a lovila v našich drogériách. Je pravda, že som aj čo to ulovila a svoje miesto si u mňa našiel obľúbený Dermacol Imperial a Rimmel Match Perfection. Stále to však nebolo ono, nedarilo sa mi nájsť tú pravú súhru farby, konzistencie, výdrže, atď... Až som si povedala, že keď je jeden kórejský BB mojou zimnou srdcovkou, prečo by som v Kórei nenašla aj svoju letnú lásku? A že je tých kórejských špecialitiek požehnane! A tak som hľadala a vedela len to, že zrejme žiadnym výberom nešliapnem úplne vedľa, len to chcelo pre zmenu niečo s béžovým podtónom. Výber padol na Missha Perfect Cover BB Cream (odtieň 21), ktorý je celosvetovo najpredávanejším BB-čkom. A sadol mi ako riť na šerbeľ :D Missha Perfect Cover má ľahkú krémovú konzistenciu, obsahuje množstvo prírodných výťažkov, napr. z rozmarínu alebo harmančeka, a o hydratáciu sa zasa stará kyselina hyalurónová (takže žiadne vyschnuté fľaky po tvári). Má SPF 42, čo je pre mňa možno až príliš, no aspoň som chránená pred vznikom pigmentových škvŕn. No a ako to vyzerá v praxi? Perfektne! Tento BB krém sa radí medzi tie s vyššou krycou schopnosťou, no ak Vám na leto stačí prirodzené zjednotenie, stačí po pleti prstami rozotrieť porciu mini hrášku. Samozrejme, pre lepšie krytie sa dá vrstviť a pre efekt dokonalej pleti odporúčam zapracovať štetcom. Má príjemnú nevtieravú vôňu a farebne sa celkom slušne prispôsobí pokožke. Akurát teraz, keď je leto v plnom prúde by som už kľudne zniesla aj tmavší odtieň (ktorý je už na ceste ku mne) :) Takže, aby som to zhrnula, Missha Perfect Cover je proste eňo-ňuňo.

Síce je mojou korektorovou stálicou Catrice Camouflage, na kruhy pod očami a najmä teraz v lete je predsa len príliš hutný. Nájsť preto tekutý korektor, ktorý splní úlohu "zakrývača" aj rozjasňovača, nezgrcáva sa do vrások a nepotrebuje obnovu každú hodinu, je trochu nad moje sily. Ešteže je súčasťou mojej kozmetickej výbavy Missha Under Eye Brightener. Nie je síce mega krycí, ale ak ako podklad použijete aspoň zjednocujúci make-up alebo BB, na leto skvele postačí a nemusíte sa báť look-u "za lyžicu omietky pod oči" :) Má skvelý žltý tón, dobre sa zapracováva, a s trochou púdru sa nepohne aspoň 5 hodín.

No a nakoniec tretí zázrak, ktorý je záverečnou bodkou pre perfektnú pleť. Na púder 3W Clinic Professional (odtieň 21Transparent) by som vedela spievať ódy a určite je jedným z mojich tohtoročných objavov. Síce som už dávnejšie písala, že drogérkovým favoritom spomedzi púdrov je NYC Smooth Skin, 3W Clinic ho prevalcoval. Začnem jediným negatívnym a vlastne aj nepodstatným bodom - jeho balenie. Červená, lacná plastová krabička, ktorá vyzerá ako z retro filmu. V nej však nájdete jemnulilinko namletý púder, v perfektom odtieni, ktorý sa prispôsobí každej pleti, nemení farbu make-upu, zmatňuje a fixuje, dovolím si povedať na celý deň. Najlepším je ale ten dokonalý finish, ktorý na pleti vytvorí zamatový efekt bez toho, aby ste vyzerali ako porcelánová bábika. Má objem 30 gramov, čo je trojnásobok bežných púdrov, takže cena 8€ je za tento zázrak takmer smiešna. Bonusom je luxusná labutienka, ktorá ani po opratí nestratí na svojom tvare a funkcii. Tento púder žerú po celom svete, a japonské a kórejské celebritky ho nepúšťajú z rúk už pekných pár rokov. Toto proste musíte vyskúšať :)

 Máte skúsenosti s kórejskou dekoratívkou, alebo Vás aspoň láka? :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

© 2011 Delightful, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena