Lifestyle and beauty blogger

piatok 1. augusta 2014

Objednávka Make-Up Revolution


Ahojte :) Dnes Vám ukážem moju objednávku Make-Up Revolution a pridám aj prvé dojmy z týchto výrobkov :) Ak poznáte kozmetiku MUA, koncept značky Revolution je veľmi podobný - priniesť svojim zákazníčkam relatívne kvalitnú kozmetiku za veľmi priaznivé ceny. Ako to už pri väčšine týchto low-endových kozmetických značkách býva, nie vždy sa im podarí dosiahnuť takú kvalitu, ako by sme si predstavovali. Ale určite sa medzi nimi nájdu také, ktoré naozaj prekvapia a už ich nepustíte z ruky :)

The One Foundation (£4)
Na tomto make-upe ma v prvom rade prekvapilo vcelku pekné, ale aj na prvý pohľad maličké balenie. Má však 29ml, čo je úplne bežný obsah podobných make-upov, akurát je väčšina obalov make-upov šikovne nafúknutá. One Foundation som si objednala v odtieni 8, ktorý je na mňa trošičku tmavý, ale vďaka tomu, že je veľmi tekutý, nemám problém ho pekne roztrieť po pleti tak, aby vyzeral prirodzene. Prípadne si pár kvapiek pridám do BB krému, alebo iného make-upu, ktorý je momentálne pre mňa bledý :) Veľmi na ňom oceňujem to, že si môžem jednoducho korigovať, či chcem len jemné zjednotenie, alebo použijem väčšie množstvo na dosiahnutie perfektnej pleti. Takéto vrstvy make-upu sú hlavne teraz v lete naozaj zbytočné, ale aspoň viem, po čom siahnem, ak budem potrebovať dlhotrvácny make-up, ktorým dosiahnem bábikovskú pleť :)

The One Concealer (£3) Tento korektor som si vybrala kvôli jeho krémovej konzistencii, pretože niektoré tekuté korektory mi zvykli zvýrazňovať suché miesta a robili potom na pleti šupinky. Avšak pri The One Concealer tvorí krémový "zvlhčovač" viac než polovicu celého korektoru, takže je krémový až až, čo v lete nie je veľmi výhoda a trošku sa topí. Ale myslím že počas jesene a zimy, keď je pokožka viac suchá ešte príde jeho čas, pretože inak vyzerá naozaj dobre :) Má žltý nádych takže sa farebne hodí aj na kruhy :)
Liquid Concealer (£1) Ďaľší, tentoraz tekutý korektor som si objednávala skôr zo zvedavosti a chcela som vedieť čo dokáže korektor za £1. Vybrala som najsvetlejší odtieň, aby sa dal používať ako rozjasňovač pod oči, na nos a čelo. Pod očami to bola čistá katastrofa, pretože neuveriteľne zalieza do jemných vrások. Na iné menšie nedokonalosti je celkom ok, ale treba s ním pracovať rýchlo, pretože hneď zasychá.

Awesome Metals Eye Foils Magnificent Copper, odtieň Rose Gold a Emerald Goddess (£4)
Na tieto "fólie" som sa tešila asi najviac. Ide o krémové metalické očné tiene, ktoré keď použijete s pribaleným tekutým primerom, na očiach Vám vytvorí dokonalý "fóliový" finish (?!?) :D Pri prvom použití s primerom bol výsledný efekt otrasný. Vyzerala som, ako by som si práve na viečka nalepila alobal, ktorý síce po nanesení sekundu vyzeral super, potom ale po každom žmurknutí oka "praskol" a moje pohyblivé viečko nakoniec vyzeralo ako by som bola 500-ročná zvráskavená múmia. Ďalší pokus bol bez primeru, jednoducho som tieň naniesla prstom (alebo malým štetcom) a konečne som sa mohla tešiť z krásnej smaragdovej a ružovo-zlatej farby, ako stvorenej na leto :) Tieto tiene mi veľmi pripomínajú Color Tattoo, avšak sú veľmi pigmentované, takže ich stačí použiť naozaj málinko :)

Paleta očných tieňov Acid Brights (£4) Túto paletku som mala vo wishliste už dlhšie, pretože mi veľmi pripomínala Electric od UD. No... s Urban Decay sa nepokúšam porovnávať žiadne iné tiene, nie to ešte paletu za £4 :D Farby sú na prvý pohľad krásne sýte, a aj keď som ich zatiaľ skúšala len na ruku, bojím sa že to nebude veľká sláva, ale vyskúšam ich s podkladovou bázou a možno to niečo pomôže :)

Poznáte kozmetiku Make Up Revolution? Ak áno, čo na ňu hovoríte? :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

© 2011 Delightful, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena