Lifestyle and beauty blogger

streda 20. augusta 2014

5 of July

Ahojte, dnes som tu trošku oneskorene s mojimi júlovými favoritmi :) Minulý mesiac bol naozaj letný, takže som to s make-upom nepreháňala a preto sú tu dnes len 3 výrobky dekoratívnej kozmetiky :)

Missha Perfect Cover BB Cream. O tomto BB-kréme som Vám už písala. Aj keď už mám najtmavší odtieň (23), je stále trochu bledý. Preto si doň vždy prikvapnem The One Foundation od Revolution, s ktorým sedí ako uliaty :) Myslím, že práve v lete, keď máme tvár viac opálenú, vyzerá z celého roka najkrajšie a najzdravšie, je podľa mňa zaťažovanie pleti vrstvami make-upu nepotrebné. Preto sú BB-krémy ich super alternatívou :)

Maybelline Color Sensational 910 Shocking Coral. Keď bola v 101-drogérii 30% zľava na celý sortiment Maybelline, chcela som vyskúšať niektorý z Color Sensational rúžov, keďže som s whisperkami bola až na pigmentáciu celkom spokojná. Na ruke som skúšala asi 6 odtieňov a keďže som sa nevedela rozhodnúť, víťaza vybral priateľ :D (a to sa mi zo všetkých farieb na ruke páčil najmenej :D ). O to väčšiu radosť som mala, keď som si ho doma vyskúšala na perách (reálnu foto pier sem bohužiaľ nedám, pretože na perách mi foťák farbu veľmi skreslil). Odtieň Shocking Coral je  naozaj šokujúci :D Krásna ružovo-lososová farba žiari doďaleka. Pigmentácia je skvelá, konzistencia príjemne krémová (gélová) a výdrž môžem pochváliť takisto. Toto leto je určite mojim najobľúbenejším rúžom. :)


NYX Jumbo Eye Pencil Dark Brown 602. Jumbo ceruzky som si objednávala už dávnejšie, ale doteraz bol mojim najobľúbenejším odtieňom Milk. Pri objednávaní som farbe Dark Brown dala prednosť pred čisto čiernym odtieňom. Sýto čiernu všeobecne pri líčení veľmi neobľubujem (až na špirály), pretože na mňa pôsobí príliš tvrdo. Dark Brown je zato dostatočne tmavá, ale stále hnedá ceruzka, ktorú momentálne nepúšťam z ruky, pretože s ňou do minúty pekne vytieňujem oko. Navyše sa dá ľahko roztrieť, vyblendovať a aj strácať s inými tieňmi. Jumbo ceruzky na oči od NYX celkovo veeľmi odporúčam :)


Spirulina je sladkovodná riasa, príbuzná známej chlorele. Obsahuje obrovské množstvo vitamínov, minerálov, bielkovín a antioxidantov, vďaka ktorým prečisťuje organizmus a zlepšuje imunitu. Mne sa od začiatku jej užívania celkovo zlepšil metabolizmus a predtým ma často trápili žalúdočné kŕče. Menej mi vypadávajú vlasy a aj nehty rastú rýchlejšie (čo teda pri mojich gélovkách nie je zrovna výhra :D ) a takisto dodáva energiu. Odporúčané dávkovanie je 3-4 tablety 3x denne pri jedle, ale Vy si samozrejme môžete dávky upraviť podľa svojej potreby.

DIY peeling z kávy. Pamätáte si na Balea telový olejový peeling z júnovej TOP 5? Tak presne ten ma inšpiroval k výrobe tohoto mega-jednoduchého peelingu. Na jeho výrobu stačí trochou vody zaliať 2-3 čajové lyžičky mletej kávy. Po chvíľke, keď káva trochu "napučí" zbytok vody opatrne vylejem a pridám lyžičku olivového oleja. A tradáá, peeling je na svete :) Káva a oleje sú hlavnými zložkami každého anticelulitídneho prípravku, takže ho odporúčam aj na tieto partie :)

A aký bol Váš kozmetický júl? :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

© 2011 Delightful, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena