Lifestyle and beauty blogger

nedeľa 29. decembra 2013

Correct it - vojna korektorov


Ahojte!

Dnes som si pre Vás prichystala svoj prvý beauty článok, a to porovnanie korektorov. V drogérii a parfumériach nájdete obrovské množstvo korektorov, ktoré sa predbiehajú v lepšom krytí, výdrži, sľubujú bleskové zakrytie kruhov pod očami a ostatných nedostatkov, výsledkom čoho by mala byť Vaša pleť ako z photoshopu.
Bohužiaľ, tieto sľuby sú väčšinou len dobrým marketingovým ťahom. Čo by sme ale pre svoje zdokonalenie neurobili, však...? A tak po každej novej a pekne reklame v telke hádžeme do košíka ďalšie produkty a doma potom ako napotvoru zisťujeme, že aj tento nový čarovný korektor stojí za *****
Mne samej trvalo dosť dlho nájsť tie správne korektory, ktoré vyhovujú mojej pleti. A prečo hovorím správny  v množnom čísle? Pretože som ešte bohužiaľ stále nenatrafila na žiaden dokonalý - multifunkčný, ktorý by mi s prehľadom prekryl kruhy pod očami, pigmentové škvrny a aj prípadnú vyrážku. Dnes Vám teda predstavím tie, ktoré mám momentálne doma, aby ste sa mohli inšpirovať alebo prípadne vyvarovať pri kúpe.

Začnem teda hutnejšími - krémovými korektormi, ktoré majú viac kryciu schopnosť.

Catrice - Allround Concealer (CAC),  4€
Na túto paletu korektorov som počula samú chválu, takže som si ju zaobstarala aj ja. Na prvý pohľad je to drogérkový favorit - príjemná cena za 5 odtieňov, ktorými by ste si mali namiešať Vašu správnu farbu na všetky nedostatky. Pre mňa je to teda prepadák, čo som však zistila až sama na sebe. Nevyhovuje mi ich kozistencia, ktorá nechce priľnúť k pleti a keď už priľne tak presne tam, kde to nechcem - vo vráskach a jemných ryhách pokožky. A ani farby nie sú také super, ako sa mi na prvý pohľad zdalo.

Oriflame - Conceal Kit (OCK),  6€
Tento kit sa konzistenciou aj farbami podobá na predchádzajúcu paletu od Catrice, na rozdiel od ktorej je krémovejší a lepšie kryje. Tu je to s farbami oproti Catrice Allround oveľa lepšie. Farby tohto kitu sú prirodzenejšie, takže zelená, ktorá je určená na vyrážky naozaj zneutralizuje červený podtón, a neurobí Vám na tvári vodníkovo-zelený monokel. Ružová z Allround palety by sa naopak zdala vhodnejšia na kruhy pod očami viac ako žltá z Oriflame kitu. V realite táto ružová vyzerá ako keby ste si pod oči omylom rozmazali tvárenku, zatiaľ čo žltá z OCK oveľa lepšie prekryje šedé podtóny kruhov.


Dermacol - Make-up Cover  5€
Make-up cover nie je korektor, ale skôr klasický make-up. Nepoznám však nikoho kto by ho používal ako bežný make-up. Je maximálne krycí a veľmi hutný, takže keď som ho skúšala použiť ako make-up, vyzerala som ako porcelánová bábika a moja tvár stratila všetky prirodzené kontúry. Keď práve potrebujete vyzerať dokonalo, je ako stvorený na zakrytie nedokonalostí, treba sa s ním len pohrať a vyblendovať okraje dostratena. Na pokožku očného okolia ho neodporúčam.

Catrice - Camouflage Cream  3.50€
Camouflage cream je mojím favoritom, hlavne čo sa týka kruhov pod očami. Vyrába sa v troch odtieňoch, ten môj je 020 Light Beige. Je to v podstate prirodzená farba mojej tváre, takže nečakajte Kim Kardashian efekt. Zato so sivastým nádychom pleti si poradí veľmi slušne, rovnako aj s inými farebnými nerovnosťami pleti.

Druhou skupinou sú tekutejšie korektory, ktoré používame skôr na rozjasnenie a "rozsvietenie". 


Rimmel - Match Perfection Concealer  6€
Tohto korektoru som vypoužívala 3 balenia, až kým na scénu neprišiel Camouflage cream. Je ľahší, dobre sa prispôsobí odtieňu pleti, ale nie je veľmi krycí. Komu však stačí jemné zjednotenie a rozjasnenie, určite odporúčam. Nevýhodou je pre mňa len štetčekový aplikátor, ktorý je podľa mňa nehygienický a snažiť sa ho umývať by bol celkom risk :)

Missha - Under Eye Brightener  6€ (http://www.misshaus.com/)
V tomto ázijskom korektore som našla presne to, čo mi pri našich európskych chýbalo. Má žltý nádych, je veľmi tekutý a pritom prekvapivo dosť sýty. Najskôr som nečakala žiadnu slávu, ale je to NAOPAK.
Momentálne u mňa tvorí spolu s Camouflage cream nerozlučné combo, s ktorým vytvára dojem doružova vyspinkanej tváre, takže panda: Zbohom.

Oriflame - Absolute concealer for eyes
O tomto korektore som najskôr nechcela písať vôbec, pretože je to na samostatnú kategóriu TRAGÉDIA. Ale aby som Vás vyvarovala, poviem Vám k nemu len toľko, že keby ste použili ten najtekutejší možný korektor rozriedený vodou, urobil by Vám rovnakú službu.


To boli teda moje tipy. A čo Vaši favoriti? :)

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/11477347/?claim=vfj5pz4uk9c">Follow my blog with Bloglovin</a>



2 komentárov:

  1. po tomto príspevku si zrejme zaobstarám ten od catrice, veľa som o ňom počula a týmto to u mňa vyhral! Takže sa teším do najbližšej dmky :3 :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Súhlasím, tiež používam Camouflage Cream a som naozaj spokojná. Aj občasnú vyrážku zakryje :D Hi

    OdpovedaťOdstrániť

© 2011 Delightful, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena