Lifestyle and beauty blogger

utorok 24. decembra 2013

Top 10 of 2013 - Best Songs


Ahojte!

Hudba je liek a u mňa to platí dvojnásobne. Čokoľvek robím, vždy potrebujem počúvať niečo dobré, pre to som si pre Vás pripravila dnešný článok - rebríček toho najlepšieho, čo som počas tohto roka počúvala. Všetko síce nie sú pesničky ktoré vyšli tento rok, je tu zopár starších a prvá trojka vlastne ani nie sú samostatné skladby, ale skôr celé albumy ktoré sú natoľko vydarené až sa im to u mňa podarilo celé vyhrať.

Takže začíname, číslo desať...

10. Ylvis - The Fox 
Tento rok rozhodne vyhrali v kategórii najviac odveci hit. Aspoň už ale všetci vieme čo hovoria ktoré zvieratká

9.Justin Timberlake - Mirrors



8. Stromae - Papaoutai


7. Sub Focus - Endorphins ft. Alex Clare



6. Naughty Boy - La La La


5. Robert DeLong - Global Concepts



4. Macklemore & Ryan Lewis - Thrift Shop 
Myslím že Thrift Shop mánia tento rok neobišla nikoho. Pesnička síce vyšla ešte v roku 2012,  podľa mňa ju ale môžme oficiálne nazvať hitom tohto roku.







3. Lana Del Rey - Young and Beautiful
Soundtrack The Great Gatsby produkoval Jay - Z, takže sa vlastne ani nečudujem ako mohol byť celý soundrtrack k jednému filmu tak dokonalý. 
U mňa vyhrala Young and Beautiful.


2. Lady Gaga - Gypsy
Gaga je moja slabosť, takže tu nemôže chýbať. Nový album ARTPOP predstavila pred pár týždňami a hneď sa spustila vlna kritiky aj chvály. Veľa ľudí bolo z albumu sklamaných a hovorilo, že to už nie je tá Lady Gaga na ktorú sme boli zvyknutí. 
Ja som bola po prvom vypočutí nadšená. 
Je vidieť, že ako speváčka postupne dozrieva a je určite dobre že nezaspala pri jednom štýle. Od spustenia albumu ju často prirovnávajú k Davidovi Bowie a tento štýl hudby jej veľmi pristane. 
Album je teda naozaj vydarený a moja naj je Gypsy.



1. Avicii - Dear Boy 
Aviciiho album TRUE je podľa mňa najlepším albumom tohto roka. Všetky skladby na ňom sú fantastické a veľmi chytľavé, takže odporúčam vypočuť si ho celý. V tomto prípade bolo rozhodovanie veľmi ťažké, ale nakoniec som vybrala Dear Boy. 




                                               A na čom ste tento rok frčali Vy? :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

© 2011 Delightful, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena