Lifestyle and beauty blogger

streda 9. júla 2014

5 of June

Ahojte, dnes som tu s mojou júnovou TOP 5 :)
Tentokrát ide väčšinou o starostlivosť o pleť, keďže s prichádzajúcim letom už nestačí skrášľovať len tvár :)
Začínam teda Balea telovým olejovým peelingom, ktorý ste mohli vidieť v mojom poslednom wishliste :) Tento peeling ma na prvý pohľad už v obchode zaujal zložením, pretože na prvých miestach obsahuje morskú soľ, olivový, jojobový a slnečnicový olej, kofeín a ureu. Síce nie je čisto prírodný, tých pár chemických potvoriek nájdete až na úplnom konci jeho obsahu. Soľ v peelingu je namletá tak akurát, hoci možno by som zniesla aj drsnejšie zrnká. Po otvorení 250ml kelímku zacítite krásnu sviežu vôňu citrónovej trávy, no a už na prvý pohľad pochopíte, že peeling treba pred použitím premiešať, keďže sa olejová zložka oddeľuje od soli. Hlavnou výhodou je podľa mňa to, že zatiaľ čo soľou poriadne "vydrhnete" a logicky aj vysušíte pleť, oleje ju krásne hydratujú a žiadne ďalšie krémovanie potom nie je potrebné. Výsledkom je príjemne hebká, bábätkovská pleť a pri cene 3€ v našich končinách medzi olejovými kamošmi myslím ani nemá konkurenta. Samozrejme netvrdím, že každému musí vyhovovať hojný obsah olejov. Za mňa má určite palec hore. Jedinou nevýhodou je celkom nekvalitné balenie, pretože pri troche neopatrnosti môže olej cez vrchnák pretiecť.

Ďalším letným zlepšovákom z dielne Balea je toto trblietavé telové mlieko Golden Shine. Pokiaľ ide o hydratáciu, nebudem Vám klamať, nie je to žiadna pecka, skôr priemer. Kúpila som si ho najmä kvôli trblietkam, ktoré pleť pekne rozžiaria. Ja už len čakám, kedy sa mi trošku opália nohy, nech si ma nepomýlia s Edwardom :D Zatiaľ som ho niekoľkokrát použila na ruky, dekolt a v prípade, že Vám v dovolenkovej výbave bude chýbať highlighter, môžete malé množstvo vťupkať na lícne kosti :) Bonusom je krásny obal, ktorý priam privoláva leto :)

Olay Day Fluid som si kúpila ešte v marci na Beauty Fóre a až donedávna čakal na svoju premiéru. A že bola viac než vydarená! Fluidum je o niečo menej hutné ako bežné pleťové krémy, a pridaný obsah SPF 15 ho predurčuje na úlohu skvelého pomocníka pod make-up v parnejších dňoch. Do pleti vsiakne kým sa naraňajkujete a žiadne lepenie či žmolkovanie pri ďalšom nanášaní tekutého make-upu alebo korektoru potom nehrozí. No a za cenu 7.30€/100 ml je to hotový miláčik :) Zoženiete napríklad na parfums.sk

Pokračujem ďalším užitočným pomocníkom, ktorý využijete v každom ročnom období. Určite to poznáte. Kúpite si nový lak na nehty a lakovanie a aj zasychanie je jedna báseň. Keď sa však z laku postupne odparuje riedidlo a získava lepivejšiu konzistenciu, darmo sa s lakovaním brblete, keď si ho po hodine ofukovania jedným šmahom dos*riete :D No a aby sme sa vyvarovali následnému lamentovaniu, odlakovávaniu a ďalšiemu kolu lakovania, je tu sprej pre rýchle schnutie laku od Avonu. S ním je kompletné lakovanie otázka 7 minút: 2 minúty lakujete, 2 minútky čakáte, potom nasprejujete tento zázrak, počkáte ďalšie 2 minúty a vualà - môžete vyraziť. Treba si ale dať pozor kde budete sprej používať, pretože je veľmi olejový a na oblečení by určite zanechal stopy.
A jedna malá rada. Ak podobný prípravok doma nemáte, pomôže Vám namiesto neho aj opláchnutie nehtov pod obyčajnou studenou vodou. Tu ale čakacie intervaly pre istotu predĺžte a rátajte aj s kratšou dobou výdrže laku :)

V májovej TOP 5 ste mohli vidieť moju srdcovú Urban Decay NAKED 1. Spolu s ňou som si objednávala aj jej mini sestričku Naked Basics, z ktorej som na prvý pohľad nebola až tak vo vytŕžení. Faktom je, že len čakala na svoj čas. Musím povedať, že oproti veľkej NAKED je konzistencia trošku viac prášivá a preto sa bojím, že tiene rýchlejšie miniem. To je ale jediná nevýhoda. Táto paleta je rovnako dobre pigmentovaná, má super výdrž a síce sa Vám to na prvý pohľad nemusí zdať, vytvoríte s ňou jemné a aj dramatickejšie líčenie. A viem, že ste si teraz povedali, že prvé 4 tiene sú takmer zhodné! Vôbec to tak ale nie je a dôvod spoznáte už pri letmom dotyku tieňa na viečku. Ale o farbách a celkovo kvalitách Naked Basics niekedy inokedy. Nateraz Vám poviem len toľko, že ak je pre Vás cena originálnej NAKED privysoká, prípadne s líčením očí ešte len začínate, alebo len chcete "opáčiť", či tiene UD naozaj stoja za všetku tú chválu, verte mi, choďte do Naked Basics. Takmer 8g extra kvalitných nude tieňov v pevnom obale, ktorý Vám zaberie menej miesta než iPhone a to čo s ňou dokážete vykúzliť... Tak napríklad ňou zabijete minimálne dve ďalšie muchy jednou ranou, keďže jediný trblietavý tieň Venus skvelo nahradí rozjasňovač a s troma tmavými odtieňmi si hravo namixujete tieň na obočie :)
To je odo mňa dnes všetko a Vám, ktoré ste sa prehýzli až sem naozaj ďakujem :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

© 2011 Delightful, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena