Lifestyle and beauty blogger

sobota 11. januára 2014

Prečo nerozumiem šialenstvu okolo..., part I.

Ahojte :)
Dnes sa budem venovať produktu, okolo ktorého je obrovský rozruch, napriek tomu, že si ho podľa mňa až tak nezaslúži. V dnešnom článku začnem prvým, zo sekcie beauty, a už teraz mám pre Vás na recenziu pripravený ďaľši, z oblasti starostlivosti o telo. Okrem toho, že si tieto výrobky masívnou reklamnou kampaňou zabezpečili megapredajnosť, majú spoločné ešte niečo. A to fakt, že aj keď boli oba prezentované ako úplné novinky a celkom jedinečné produkty, ktoré sme doteraz nepoznali, pravdou je, že sa tieto dva kozmetické giganty len pekne priživili na "nevedomosti" trhu.

Prvým pánom na holenie je BB krém. Budem sa tváriť, že CC a DD krémy sú už len slabým odvarom svojho predchodcu a dnes ich nechám na pokoji. Prvým BB-čkom ktorý sa na nás valil počas každej reklamy v telke, na internete, zo všetkých časopisov a billboardov, bol ten neslávny od Garnieru. Sľuboval niekoľko účinkov v jednom jedinom dokonalom produkte a mal teda nahradiť krém, primer, make-up, krém s UV faktorom, rozjasňovač, zjednocovač pleti a neviemeštečovšetko. Jasné, že som sa naň nechala nabalamutiť aj ja sama. Už po prvých pár použitiach som od neho dostala dve facky. Tá prvá bola sklamaná. Sklamaná zistením, že som si kúpila obyčajný tónovací krém, ktorý mi ani nesedí farbou. K odtieňom len krátky príbeh: Asi po týždni reklám na tento úžas som bežala do drogérie, kde ich na moje potešenie mali dokonca aj ako testery. Toto BB-čko sa vyrábalo v odtieni Light a Medium. Jasné, že Light bol pre mňa bledý a Medium zasa tmavý, na čo mi predavačka ochotne poradila, aby som si kúpila oba dva a problém mám vyriešený. A nezabudla ma ochotne upozorniť, aby som si ich najlepšie kúpila hneď, lebo idú ako teplé rožky, a o jeden-dva dni ich už určite nikde nekúpim. CHVALABOHU, že som si kúpila len jeden zázrak.
Takže po zistení, že sa žiadna sláva nekoná a nové BB sa až nápadne podobá môjmu tónovaciemu krému od Nivei, ktorý som používala keď som mala 15, v časoch, keď Garnier o BB krémoch ani nesníval, začala som samu seba utešovať, že ho využijem aspoň ako ľahký, zjednocujúci krém na leto. Druhá facka prišla asi po 3 týždňoch používania, keď sa na mojej skorobezproblémovej pleti vysypala taká krupica, že som skoro plakala. Krém som teda posunula ďalej, naordinovala si "obnovujúcu" kúru a o necelý týždeň sa moja pleť znova hodila do kľudu.
A s čím tento slávny produkt porovnám? Predsa s jeho originálnym bratrancom zo 48. kolena, ktorý namiesto sľubov naozaj čaruje a ktorého pôvod siaha do 50. rokov minulého storočia. Takže fanfáry! Začínam s ódou na svoj ružový BB cream od SKIN79. Asi Vám už nemusím hovoriť o tom, že originál BB krémy pochádzajú z Ázie, a že ten úplne prvý bol vyvinutý v Nemecku a používal sa ako hojivo-krycí krém po plastických operáciách. Po svojej skúsenosti s tým garnierovským som si načítala veľa recenzií na ázijské BB-čka a rozhodla sa zaobstarať si práve takýto. Rôzne značky ako Missha, SKIN79, Lioelle, Skinfood, Etude House a iné, ponúkajú toľko rôznych variánt, že som sa rozhodla neriskovať a najskôr si objednať vzorky tých, ktoré sa mi pozdávali. Vyhral práve tento krásavec a vôbec sa nečudujem, pretože ide o jeden z najpredávanejších, ak nie najpredávanejší BB krém na svete. A poviem Vám prečo. Akurát neviem kde začať, pretože ma napadá len dokonalosť (pre mňa a hlavne na zimu teda určite). Konzistenciou je na naše európske pomery dosť hutný, ale rozotiera sa veľmi dobre. Zo začiatku má na pleti sivastý nádych, ktorého sa ale neľakajte, pretože po pár minútach oxidovania sa krásne prispôsobí. Zjednotí pleť, ale naozaj zjednotí, je stredne krycí, ale hravo si poradí so žilkami, začervenaniami, jazvyčkami a inými nedokonalosťami.


Kúpila som si ho začiatkom minulého roku a používala asi až do mája, keď moja pleť znovu nezačala chytať trošku slniečka a nepotrebovala už až takú kryciu pomoc. Jediné, čo by som mu vytkla je bieliaci efekt, pretože moja tvár po zime vybledla ešte viac než zvyčajne. Ale keďže je to ázijský produkt, jeho cieľové spotrebiteľky z toho majú určite radosť. Znova som sa k nemu vrátila asi v novembri, pretože moje make-upy boli na mňa už veľmi tmavé. Najsmutnejšia som bola, keď som pred pár dňami zistila, že z neho dolujem posledné zbytky. Vygooglila som si ale šikovný fígeľ, vďaka ktorému sa mi obal podarilo bezpečne otvoriť a ja si ho teda môžem užiť do poslednej kvapky.

Nabudúce Vám napíšem o ďaľšom produkte, ktorému slávu zabezpečila poriadne drahá reklamná masáž. Na mušku si vezmem konkrétne Nivea telový krém do sprchy :)

Vyhovujú Vám len make-upy, alebo používate aj BB- krémy? 
Ak áno, ktoré by ste mi odporučili? :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

© 2011 Delightful, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena