Lifestyle and beauty blogger

nedeľa 13. apríla 2014

You don´t have to follow every trend to be stylish

 alebo ktoré trendy nenasledujem

Ahojte, dnes som tu s trošku netradičným "fashion" článkom.
Svet módy je už okukaný z každej strany a tak sa trendy s väčším, či menším časovým odstupom "reprízujú". Keď sa ale tvorcovia módy nechcú dookola opakovať, tasia nové, netradičné zbrane, ktoré Vám trošku vyrazia dych a buď ich milujete alebo nenávidíte. A tu sú práve moje "naj", ktoré by som si na seba nevzala ani za svet.

Ponožky s volánikmi Bez komentáru :D radšej
zdroj

Vyholená tretina hlavy- už keď s týmto účesom prišla Rihanna a Miley, všetkým bolo jasné, že sa práve zrodil najnovší vlasový hit. Zo začiatku sa tento účes celkom páčil aj mne, bolo to niečo nové a svieže. Bohužiaľ, všetky trendy sa mi znechutia v momente, keď ich začne nosiť "každý druhý človek". Dievčatám, ktoré majú relatívne krátke vlasy a zvolia tento zostrih ešte rozumiem... som ale strašne zvedavá, ako budú tento ustupujúci trend riešiť tie slečny, ktorých zvyšná polovica vlasov má dobrý meter...
zdroj

Doktorské galoše - pri tomto trende nie som až tak striktne proti. Myslím, že keby som mala meterosemdesiat, možnožeee by som niečo podobné chcela vyskúšať aj ja. Bohužiaľ, pri svojej výške 167cm by som vyzerala asi ako ozembuch. A samozrejme tieto topánočky treba vedieť nosiť.
zdroj                                                                                   zdroj


Pieskové laky a všetky s podobným efektom ako keď idete spať s čerstvo nalakovaným nehtami a ráno sa zobudíte so vzorkou obliečky :)
zdroj                                            zdroj

Návleky na nohy - Tu teda neviem či ide len o trend, alebo je cieľom aj niečo viac, ako napríklad teplo... :) Ale úprimne, zatiaľ som na nikom nevidela návleky, ktoré by vyzerali dobre.
zdroj
Tenisky na opätku - A teraz nemyslím všetky tie a la Isabela Marant na klinovom opätku, ale tenisky na ihličkovom podpätku. Je jedno či je na nich znak Nike, Adidas alebo Converse, pre mňa zaručená katastrofa.
zdroj                                                                                              zdroj

Nechať si urobiť 3D mihalnice a tváriť sa, že je to strašne prirodzené, keď pri venčení psa v nedeľu o 9 ráno máte tvár akoby ju prešiel ratrak, ale svojimi vejármi dokážete urobiť prievan. A tváriť sa, že je to stále prirodzené aj keď Vám polovica mihalníc už odpadla a vyzeráte ako obtrhané kura. Thumbs up
zdroj

Obočie na Brežneva - Cara Delevingne je bez pochyby jednou z najkrajších žien sveta, ale povedzme si úprimne, jej čaro netkvie len nevytrhanom obočí. Na to, aby ste si mohli takéto hrubé obočie dovoliť, potrebuje Vaša tvár určité predispozície. Skrátka sa musí celkovo "hodiť" nielen k Vašim očiam, ale aj nosu, čelu, typu tváre, atď...
(Pozn. red. horšie ako obočie na Brežneva je už len obočie-čiarka)
zdroj

A naopak trendy, ktoré ma dosť chytili, ale pre niekoho iného môžu byť zase vrcholom nevkusu
Gél na nehtoch - Upravené nehty sú pre mňa základom, a je to niečo, čo si na každej žene všímam. Bohužiaľ, moje nehty sú aj po všakovakých kúrach lámavé, tenké a žiaden lak na nich nevydrží ani pol dňa. To je dôvodom prečo mám už skoro 3 roky svoje nehty potiahnuté gélom. Nepoužívam tipy, vždy si len "posilním" svoje vlastné. Takýmto spôsobom je celkom ľahké starať sa o ne, a aj ten lak mi potom vydrží hoci aj 10 dní. Používam vždy mliečny gél, ktorý vyzerá celkom pekne aj sám o sebe, ale väčšinou mu dávam aj nejakú farebnú vrstvu :)

Ombré vlasy - Ako som už spomínala, vlasy si nefarbím, a aj čo sa týka ich strihu, som celkom konzerva. Dlhé vlasy budú pre mňa asi vždy symbolom ženskosti. No a keďže už mali nudu, niečo pred vyše rokom som si nechala urobiť ombré. Výhodou je, že vlasy sa farbia len raz, takže všetky starosti s dofarbovaním odpadli.

Dúfam, že som teda nikoho neurazila, pretože každý máme svoj vlastný vkus a štýl. Chcela som Vám len povedať presne to, čo hovorí nadpis článku: Nemusíte nasledovať každý módny trend na to, aby ste boli štýlové. Dôležité je, aby ste sa v tom, čo nosíte, cítili dobre, a hlavne, vedeli konkrétny trend nakombinovať s kúskom seba. Vtedy dokážete presvedčiť všetkých naokolo.

A čo Vy a "horúce trendy"? :)


3 komentárov:

  1. tiež ma tieto veci neberú :) a tie nechty sú krááásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jsou to tvoje vlasy? Jestli ano jsou to ty nejhezčí co jsem kdy viděla :) Já je nemám tak dlouhé ale strašně se mi třepí a nejsou tak uhlazené, barvím si je a už si je asi 4 měsíce nežehlím, jen opravdu vyjimečně a jen ofinu, nevíš co by mi mohlo pomoct? Olejíček CHI mám ;).

    OdpovedaťOdstrániť

© 2011 Delightful, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena